Touch My Hearth Kalbime Dokun

KALBİMİME DOKUN- TOUCH MY HEART

Okulumuz öğretmenlerinden Kübra Güneş Özdemir ve Osman Nuri Güngör’ün de içinde bulunduğu; Romanya (25), Türkiye (9), Yunanistan (9), Bulgaristan (4), Ürdün (2), Kuzey Makedonya (2), İtalya (2), Polonya (2), Sırbistan (1), Litvanya (1), Gürcistan (1), Hırvatistan (1), Ukrayna (1), Moldova Cumhuriyeti (1) olmak üzere 62 öğretmenimizle bu uluslararası projeyi yürütmekteyiz. Bu proje ile okulumuz öğrencilerine empati yapmayı, özel çocuklara karşı duyarlı olma imkânı bulmuşlardır. Aynı zamanda sosyal hayata uyum sağlamalarına yardımcı olurlar. Bu, çocuklara iş birliği yapma fırsatı kazanırlar.

 

Amaçları

Bu proje; Özel eğitime ihtiyacı olan bireyin, bireysel ve gelişimsel özellikleri ile çeşitli nedenlerle eğitim nitelikleri açısından yaşıtlarından beklenen düzeyde fiziksel ve motor becerilerini geliştirmesine yardımcı olurken, olumsuz davranış sorunları olan, duygusal kontrol edilemeyen, yeni durum ve olaylar karşısında toplumsal yaşama uyum sağlayan çocuklara yardımcı olur, aynı zamanda sosyal hayata uyum sağlamalarına yardımcı olur. Onları tanımak ve kendilerine güvenmek. Aynı zamanda bağımsız yaşamalarına yardımcı olur. Sosyal uyum alanlarında daha aktif ve katılımcı bir rol almalarını sağlar. Yeteneklerde farklılıklar olsa bile, daha düşük ve daha yüksek seviyelerde hareket edebilirler. Çalışmalar sırasında, ileri düzey çocuklar başkalarına yardım edebilir. Bu, çocuklara iş birliği yapma fırsatı verir.

Beklenen Sonuçlar

•Öğrencilerimizi bilişsel, zihinsel ve sosyal yönden geliştirmek, • Psiko-motor becerilerin geliştirilmesi •Empati ve sempati duymalarını desteklemek • Arkadaşlıklar içinde iletişim becerilerinin güçlendirilmesi •Grup içi paylaşma becerisi kazandırmak • Ebeveyn-çocuk ilişkisinin güçlendirilmesi •Problem çözme becerilerine katkı sağlamak •Teknolojinin doğru yönde kullanılmasını sağlamak •Rekabetçi bir ortamda sevgi, saygı ve yardımlaşmayı eğlenerek öğrenmeyi sağlamak. • Öğrencilerin çok yönlü gelişimini sağlamak •Birliktelik bilincinin oluşturulması • Uluslararası etkileşim köprüsü oluşturmak.

18.02.2025 50

KALBİME DOKUN PROJESİ ETKİNLİKLERİMİZ

3 DECEMBER DISABLED PEOPLE WEEK-3 ARALIK ENGELLİLER HAFTASI

TOUCH MY HEART PROJEMİZ İÇİN HAZIRLADIĞIMIZ 3 ARALIK ENGELLİLER HAFTASI VİDEOSU İLE FARKINDALIK YARATMAK İSTEDİK.

https://youtu.be/igvq9OlEwB8

FEBRUARY 11 E-SECURITY WEEK-11 ŞUBAT E GÜVENLİK HAFTASI

11 Şubat e Güvenlik Haftası dolayısıyla duyarlılığı artırmak istedik. We wanted to raise awareness on the occasion of February 11th Security Week.

https://youtu.be/itzwGxFCGNQ

EĞLENCELİ DAKİKALAR- FUN MOMENTS

Fun Moments with Special Children -Özel Çocuklarla Eğlenceli Dakikalar

https://youtu.be/WcKjYi9fYzc?si=7u1P7BHJ-XEKy9GA

 

 

AFİŞİMİZ LOGOMUZ

 

18-02-2025

 

 

 

 

 

 

 

 

OYUNLARLA MATEMATİK PROJESİ ETKİNLİKLERİMİZ

Labirent Oyunu

Oyunlarla Matematik projemiz etkinliklerinde Geometrik Şekilleri tanıma için Labirent Oyunu tasarlanıp oynatılmıştır.

https://youtu.be/Yd6Y5tXobDA

https://oyunlarlamatematikprojesi.blogspot.com/2025/02/osman-nuri-gungor-nedim-oztan-ilkokulu.html

 

Sayı Avı Oyunu

Bu video, matematiği eğlenceli bir şekilde öğrenmeyi teşvik eden bir sınıf ortamını tanıtıyor. Öğrencilerin oyunlar aracılığıyla sayıların ve matematiksel kavramların keşfedildiği belirtiliyor. Birlikte çalışmanın ve arkadaşlığın önemine vurgu yapılarak, bu tür aktivitelerin zihinleri geliştirdiği ve matematiği daha kolay hale getirdiği ifade ediliyor. Öne Çıkanlar Öğrencilerin neşeli bir sınıf oyunuyla matematik öğrenmeye başladığı belirtiliyor. Her köşede gizli sayılar olduğu vurgulanıyor; öğrenme sürecinin heyecanına dikkat çekiliyor. Oyunlarla birlikte zihinlerin geliştiğini anlatan önemli bir noktaya değiniliyor. Matematiğin daha eğlenceli hale geldiğinden bahsedilerek, öğrencilerin motivasyonu artırılıyor. Birlikte çalışmanın güçlendirdiğine dair mesaj veriliyor; bu durum arkadaşlık bağlarını destekliyor. Matematiğin artık öğrencilere kolay geldiğinin altı çiziliyor; güven duygusu pekiştiriliyor. Gizli sayıların keşfi süreci tekrar ediliyor; merak uyandırıcı unsurlar öne çıkıyor. Zihinlerin keskinleştiğine dair olumlu sonuçlara değiniliyor; öğretim yöntemlerinin etkisi gösterilirken motive edici bir dil kullanılıyor.

https://youtu.be/te2gHBqduMo